torsdag den 24. september 2015

Min passion, min drøm

Jeg har altid haft en kæmpe passion for mad - siden hen er det dog blevet mere en passion for Sund mad.

Det er dog lidt af et "had/kærligheds" forhold - fordi jeg vil super gerne være kreativ med sund mad, og spise sundt og nyde den følelse som sund koster giver mig, men jeg er og bliver altså aldrig typen som gider spise stegt kylling og kogte grønsager hver dag, eller bage udelukkende med protein pulver - jeg vil nyde livet !


Mit barn samt bonusbarn skal have lov at være børn ! de skal vokse op med varieret mad og med kage !!

Derfor har jeg nu fået udvidet min passion til at jeg vil være kreativ i køkkenet, så det bliver sund mad, det bliver familie venlig mad som selv de yngste vil være med på at spise!

og vi skal også have kage, og fredags guf til Disney show men det vil blive moderniseret så det bliver i en sundere version!

Det skal fungere for alle! og vigtigst af alt - Børnene skal være børn! de skal ikke vokse op med mine til tider vanvittige sundhedsideer! Jeg ønsker virkelig at de skal vokse op med følelsen af at mad er sjovt, mad er spændende, og mad er noget man kan udforske og lave lige sådan som man selv ønsker det!

Det er den inspiration jeg håber både vores børn derhjemme men også jer kære læsere vil tage med jer !

Hold fast - og kom med på rejsen! Det skal nok blive en rutsjetur af de sjove!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar